Ahhoz, hogy piacképes weboldalad legyen elengedhetetlen kialakítani a vállalkozásod arculatát
Logótervezés
A logó kiemelt fontosságú a brand arculatában. Általa kommunikáljuk a cég értékeit és minőségét. Megkülönböztet, megjegyezhető és visszaidézhető.
Arculatterv
Egy egységes arculat megmutatja a céged értékeit, üzenetét. Általa kommunikálhatsz az ügyfeleiddel és bizalmat építhetsz ki velük.
Weboldal készítés
Ha tágítani szeretnéd a vállalkozásod horizontját, ha versenyben akarsz maradni, akkor elengedhetetlen az internetes megjelés.
A logó a sikered előszobája
Miután elkészítettük a brief-edet, és pozicionáltuk a vállalkozásodat a piacon, elkezdődhet a tervezés. Amennyiben igény van rá a logód megtervezésébe profi grafikust is bevonunk, de mindenképpen több lehetőség közül választhatod majd ki azt a verziót, ami számodra a leginkább kifejezi a márkádat.
Egy vállalkozásnak kb.2 másodperce van arra, hogy meggyőzze a potenciális ügyfeleket arról, hogy terméke piacképes.
Kommunikál
Egy jól megtervezett logó megjegyezhető, visszaidézhető és nagymértékben befolyásolja az ügyfeleid érzelmeit.
Megkülönbözet
A logó egy eszköz, amely értéket közvetít és megmutatja az ügyfeleidnek, hogy miben különbözöl a versenytársaktól
Elősegíti a márkahűséget
Ha elégedett ügyfeleket szerzel, akkor újra megkeresnek majd – és logód lesz az, amit először keresnek.
Az arculati útmutató a legjobb munkatársad
Célja, hogy beazonosítsa a márkádat és összefoglalja a megjelenéssel és kommunikációval kapcsolatos szabályokat. Nézzük milyen vizuális elemeket tartalmaz az atrculati tábla.
Az emberek 80%-a a színek alapján ismeri fel és azonosítja be a termékeket, márkákat. Ugye nem kell mondanom, mekkora szerepe van a színek kiválasztásának a Te vállalkozásod esetében is?
Tipográfia
A betűtípusok az információk megjelenítésére szolgálnak, de a betűknek is van pszichológiája. Érzéseket, hangulatokat fejeznek ki, ezért az arculatod egyik legfontosabb eleme lesz.
Logo
A logó kiemelt szerepe a megkülönböztetés. A jó logó kommunikál, ezért kiemelt szerepe van a brandépítésben.
Arculati elemek
Az arculat kifejezett célja, hogy összekapcsolódjon a márka üzenetével, és megerősítse azt a képet, amelyet az ügyfeleid társítanak a márkádhoz.
A weboldalad garantáltan új ügyfeleket hoz a vállalkozásodnak
Az online felületen a potenciális ügyfelek gyorsan eldöntik, hogy szeretnének-e együtt dolgozni egy adott vállalkozással. Egy jól felépített weboldal segít pozitív benyomást kelteni a látogatókban, ami a vállalkozásodnak pénzt hoz, az ügyfeleidnek értéket ad.
Az internetezők többsége már leginkább mobiltelefonon böngészi az online teret. A reszponzivitás azt jelenti, hogy az oldalad bármilyen eszközön elérhető a felhasználók számára.
Gyorsaság
Kutatások bizonyítják, hogy pár másodperc alatt kell a látogatókat az oldaladon tartanod, ezért rendkívül fontos, hogy minden szempontból optimalizáva legyen a az oldalad.
Fenntarthatóság
Trendek jönnek és mennek. A weboldalak esetében arra kell törekednünk, hogy az elkészített dizájn hosszútávon fenntartható, és releváns legyen.
Biztonság
Az oldalad biztonsága mellett kiemelt figyelmet fordítunk a felhasználók adatainak védelmére, mely segít a bizalom kiépítésében az ügyfeleiddel.
Kezdjük el a közös munkát!
Minél tovább vársz az online megjelenéssel, annál több ügyfelet veszítesz. Egy weboldal manapság minden vállalkozás számára presztízs kérdés. Legyen Neked is az!